Sık Sorulan Sorular
ÇALIŞMA SAATLERİ:
Hastanemizde Poliklinikler hafta içi her gün 09:00-16:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.
Hastanemizin Acil Servisi 7 gün 24 saat hizmet vermektedir. Her gün 24 saat hizmet veren Acil Servisimizde her türlü hastaya ilk müdahale yapılarak,
gerekli konsültasyonlar neticesinde ileri tetkik ve tedavi için diğer birimlerle koordineli olarak çalışılmaktadır.
RANDEVU İŞLEMLERİ
Hastanemiz görev tanımı itibariyle S1 Statüsünde hizmet veren bir hastane olduğundan Alo 182 Randevu Hattı ve MHRS gibi online kanallar
üzerinden randevu alımına kapalı olup, hastalarımızın Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Kartları ile bizzat başvuru yapmaları halinde ilgili sekreterlikler
tarafından sıra verme işlemi gerçekleştirilmektedir.
HASTANEMİZE BAŞVURU
Hastanemizin S1 Statüsünde hizmet veren bir hastane olması sebebiyle dışarıdan hasta kabulü yapılmamakta olup, yalnızca içerisinde bulunduğu
üste yer alan hastalara hizmet veren bir hastane olma anlayışıyla faaliyetlerini sürdürmektedir.
Engelliler, hamileler, onkoloji hastaları, gaziler, şehit yakınları, 65 yaş üstü yaşlılar, hakimler ve savcılar, sağlık personeli ve il dışından sevkli gelen
hastaların poliklinik muayenelerinde (genel hizmeti aksatmamak kaydıyla) öncelik verilmekte olup kayıt işlemleri ilgili poliklinik sekreteri tarafından
yapılmaktadır
MUAYENE BAŞVURUSUNDA BULUNDURULMASI GEREKEN EVRAKLAR NELERDİR?
Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Kartı, Ehliyet veya Pasaport yeterlidir.
HEKİM SEÇME HAKKIMI NASIL KULLANIRIM?
Muayene olmak istediğiniz hekimi sıra alma işlemleri sırasında seçebilirsiniz.
ÖNERİ VE ŞİKAYET HAKKIMI NASIL KULLANABİLİRİM?
Tüm öneri ve şikayetlerinizi Hasta Hakları Birimimize sözlü veya yazılı olarak iletebilirsiniz. Ayrıca Sağlık Bakanlığı Alo 184 SABİM Hattı, Cumhurbaşkanlığı
İletişim Merkezi (CİMER) ve web sitemizde bulunan Hasta Görüş ve Öneri Anketi üzerinden tüm görüş ve önerileriniz için geribildirimde bulunabilirsiniz.
Tüm öneri ve şikayetleriniz Hastane Yönetimimiz tarafından değerlendirilmektedir.